Huvud, axlar, knä och... AJ!!!

Hej gott folk!

Senaste dagarna har varit överjävligt mycket att göra. Så mycket att jag inte riktigt vetat vart ja ska ta vägen, men nu är jag i alla fall här. Precis här. Och det går ju rätt bra, förutom att jag har fetap-ont i ryggen/skuldran/axeln/tjurnacken och det suger! Har varit lite spänd å stel i där ett tag, men hey, det trodde jag berodde på en lite för schlapp kudde eller nåt, så jag har bytt några gånger, men nu, i morse då jeddrar bröt stelhelvetet lös. Grät nästan en skvätt av smärta bara när jag skulle ta mig ur sängen och sedan ännu lite till när tröja skulle påklädas. Och så har det fortsatt hela dagen, nu är det lite värre än tidigare. Om jag säger "stelopererad lyktsolpe" så säger det en del om hur jag känner mig just nu.

Så eftersom det inte blivit bättre än efterlyser jag därför några hjälpsamma husmorstips. (Och nej, amputation är ej aktuellt.) Vi undrar ju alla vad som står i Sunes käcka bok till exempel. Ge oss! JAG SKA JU FÖFURREN TÄVLA PÅ LÖRDAG!! Så bot tack ja!


Vem kommer låna mig en stödkrage?

Saker jag redan provat:
Kärringgympa
Träning inkl typ 1h stretching (nu i efterhand gjorde det nog mest illa)
Varmvatten aka lång dusch
Tryck på ömma punkter
Värktabletter av olika dess slag

Seså, tipsa mig nu. Så sover jag lite så länge.

Godnatthejhörsimorrn å puss på det.
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0