Vilket kontor vill ha mig?

Sådärja! Nu har jag gått och skaffat mig glasögon. (I brist på körkort tar jag alltså ett vuxenpoäng härigenom istället.) Kanske känner man sig lite dorky (alternativt ännu mer besserwisser än vanligt) men helt plötsligt är tavlan i föreläsningssalen inte lika suddig längre - grymt ju! :D Har de inte på mig om jag inte tvunget ska kolla på långt håll, men ändå gött å ha ett par (två par alltså) när detta inträffar! Precis såhär snygg är jag i dem:

Josefine Dahlqvist at your frekin service!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0