Snurra runt min egen axel

Halåå! Läget? Bra? Gött. Alla med på att det är vintertid å så nu eller? Aah, najs. Bara jag som kommer få tillbringa resten av året med att ställa om somriga klockor. Dom finns ju överallt vafans!! Väggen, golvet, armen, fickan, ryggan, skåpet, stolen, lådan, vasen samt i mitt huvud. Den sistnämnda är kankse svårast att ställa om helt (Åh, bespara mig skämtet!). Det känns helt enkelt inte riktigt som att klockan är vid femsnåret samtidigt som utomhuset är kolmörkt. Men jag accepterar såklart, följer strömmen och halva världen och gör vad som krävs för att snurra tillbaka klockor och annat som går att snurra tillräckligt på. Å det går ändå ganska bra, tack jo.

Jaha hänt sen sist då? Inte så mycket, tänker du, eftersom hon inte skrivit ett skita på bloggen på nån vecka. Men jo. Plugg mina vänner! Senaste 3v har vi små studenter läst organiskt kemi, tentan är om fyra dagar, så fr o m imorgon är det ja och min vän kemiboken som gäller! Det kommer säkert gå bra, lite klurigt bara. Klarade ju förra tentan, den i "Basal Nutrition" om makronäringsämnena, skönt! :)

Just det, lite kuriosa: Jag har vridit axeln ur led. IGEN. Sådär 3 månader sedan sist. Bra där Jossan! Det positiva är att det inte gjorde riktigt lika jävulskt ont den här gången. Det negativa är...resten. Men det är nu en vecka sedan och det känns lite bättre. Inatt sov jag t ex hela natten utan att vakna av smärta! Och idag kunde jag springa i ganska hög fart på tränigen, grymt! Och om sådär ett år är den kanske som vanligt igen.. Får bara inse att jag måste vara ordentligt ordentlig med rehaben nu! Måste!! Me det löser la ja! :)

Haha, nä, men ni. Säg åt mig att sluta skriva nu. Såja. Ha de gött å så! Pussar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0