Mitt Idol (eller "Cribs, släng dig i väggen!")

Halvt ledig idag. Man kan säga att jag blivit arbetsbefriad från dagens träningen. Skönt. Nervtrådarna var inte riktigt med mig på träningen igår, så känns okej att vila lite idag. Efter 6h kemiföreläsningar har jag alltså inte haft nåt att göra. (Inte helt sant dock, har tusen saker att ordna inför loppet på söndag, men för enkelhetens skull kan vi förbi se det just nu.) Så vad gör jag istället? Kollar på "Slottsliv" på Tv8 såklart. (Plats för skratt.)

Jag kommer föschutton på mig själv att sitta och le. Jag vet inte vad som gick snett, men här sitter jag alltså och myser av att se Peder Lamm iförd myggjagare och diverse färgglada skjortor (färgen skiftar ungefär i varannan scen) häpna över tyska spegelskåp och vapensköldar från starka mäns släkter. Fint. Slott är ju fina grejer alltså. Man kanske skulle skaffa sig ett. Alternativt bli ingift. Jag får fnura lite på det. Det verkar minst sagt rymligt i alla fall, och att ha en park som trädgård är väl aldrig fel. Väl?

Nästa vecka ska dom till ett slott på Mälarö. Ej missa!

So long småborgare och andra! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0