Sirap i Paris

Haj! Kom nyss hem från skolan. Jag kom ju in på Dietistprogrammet här i Göteborg!! :) Väldigt roligt. Men ser faktiskt mest fram emot att få sätta tänderna i lite "riktiga" kurser igen, typ biokemin och fysiologin. Kanske att man ändå är en liten naturare i botten nånstans. Det är ju inte direkt så att den genen fått utlopp under mina senaste flumplugg-år i alla fall. Men nu så! ;)

Förra helgen var jag och Anna i Paris, bjuder på lite bilder därifrån:






Nu i helgen däremot var det miniträningsläger i Stenungsund för klubbens yngre. I år fick jag äran att vara trestegstränare, kul kul, men aj träningsverk! :D Typ i samband med det satte också höstens uppbygnad igång så smått (nu med långa jogger i skog och rehab), och 4 oktober köttas det på på riktigt igen! Härligt faktiskt!

Vi hörs! Pössen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du slapp kastgrenarna i år alltså, inte illa!



(göddigt det såg ut att åka till Paris förresten...)

2010-09-09 @ 10:01:35
URL: http://www.emmajungmark.nu
Postat av: Jonna

massa grattis att du kommit in!! =D Det kommer passa dig super! kramisar

2010-10-20 @ 11:29:36
URL: http://sadblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0