Stardust

Såg den här i helgen och blev 12 år på nytt. Desvärre hade jag ingen lillasyster i lämplig ålder att skylla på..men vafän tänkte jag, å såg den ändå! Det gav mig en alldeles lagom dos av häxor, prinsar, pirater och flygande skepp för ett litet tag! Sweet.



Annars veckan som har gått (dvs förra veckan) var fullt upp med seriematch i Norrköping, Vårtävlingen, tokplugg och annat gött. Också börjat jobba så smått, på TDC där jag var förra våren också. Jobbar 5h/dag fram till 10 juni så passar mig perfekt just nu!

Enda nackdelen är att jag börjar redan kl 8 på morgonen, aaah. Nattugglan Jossan tycker det är ungefär en timme för tidigt. Eller två. Men vanligt fölk börjar visst då (lite mindre vanligt fölk dessutom ÄNNU tidigare...huva, arma människor). Så jag antar att det bara är att ställa sig in i ledet och bli vän med väckarklockan. Kanske blir vi kompisar han å ja en vacker dag... Jag återkommer om det i sånna fall.

Vi hörs, Pöss på röva!
/Eder Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0