Kom å ta mig!

Huj uj. Nu är man på Volvo igen i sin lil(l)a scarf. Rätt gött å va inne idag, vädret är kanske inte det allra mest tropiska. Om vi säger såå.

Dagen började med att jag for runt i hela Volvo PV för att leta efter mina fina converse jag glömde i internbussen igår :O Sheeeat. men dom fanns ingenstans å jag blev o-glad och såg dess liv litegrann passera i revy framför mig. JAG MÅSTE HA MINA CONVERSE! Hallå, dom är ju till och med från St Tropez ;)  Nåja, efter mycket om och lite men fann jag dom.
---- Slut på historien om Jossans Converse ----

 

Om 1½h slutar jag för idag. Sen bär det av till FIH för rehab och ett ytterligare, och förmodligen slutgiltiga SAIK-styrelsemötet. Efter det - Lise och Therese ;) grrr

Ha det gött haj gammelgädda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0