Jag gillar't :)

Då vart MF över! Kul vaaare. Haha, jag lever ju nästan för det .Töntigt och roligt ^^, Nedan en liten samfanfattning före er som missade, mycket nöje!
image14
Kvällens Scissor Sisters-copy:
The Rongedal twins
Kvällens snyggaste outfit:
Lindas Bengtzing-a-long vofaan
Kvällens äckligaste kläder:
Martin Rolinski . Känns som nåt någonstans kan spricka eller trilla av när som helsst. Gudskelov!! :O
Kvällens "snart-rullar-dom-nog-in-en-rullator"-varning:
Chriser Sjögräs
Kvällens bästa mellan-nummer-pojke:
Kristian Luuk!! I hatt :D Utan protest, hihi. Kung e han.
Kvällens mysigaste gästspel:
Olasalolasalolasalo osv. och Martin!! <3 ...och André Pops såklart. haha

Kvällens fetaste schlager:
Charlotte Piriripiripirelli
Kvällens "Du-har-för-mycket-brun-utan-sol-pojken!!"
Björnes Magasin Gustafsson

Kvällens "Hur-fan-får-man-ut-så-mkt-ljud-ur-en-sån-liten-sak":
Sibel *pip pip mjaow*
Kvällens enda tävlande som faktiskt såg mindre ut än mig:
Amy Diamond / Alexander Bards byxor
Kvällens fetaste nyckelharpe-solo:

Nordman!!! :D haha
Och slutligen... kvällens tröök:
Frida.. öh?

Å vann gjorde änna Charlottenlök Piripiri!! Gött gjort (:


Det var det. Om det. Godnatt suckers!

Kommentarer
Postat av: Johan

Melowhat?!

2008-03-16 @ 17:22:27
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0