Ut ur garderoben

...där jag  spenderat mesta tiden i helgen. Har alltså sysselsatt mig med att måla om insidan av garderoben. Kan låta som världen kankse mest nödvändiga arbete, men det känns faktiskt ganska bra nu när det är klart. Innan var det exotisk plywood-färg på det hela - nu vitt! Matchar mycket bättre med resten av de den turkosa väggarna i hallen ;)

Lyckades ta mig ut å träna lite idag med, var la sisådär två veckor sen grovt (och lite fel-) räknat pga förkylningar och krämpor. Tanken är väl att jag ska göra ett försök att bli tävlingsredo igen till vår Polen-tävlingsresa i mitten av september.. två veckor kvar dit nu. Känner jag mig inte helt pepp blir det nog ingen start men som det ser ut nu följer jag med i alla fall.. Nackdelen med lågprisflyg är väl att avbokningarna är sådäär billiga antar jag... Får la se hur jag gör så småningom. Hm..

Imorgon efter jobbet ska jag till min massör och dra igenom alla muskler på hö baksida. Dom har strejkat lite ett tag nu, fått känningar i hälsenan och som vanligt i hamstringfästena. Förbereder mig inte direkt på någon vidare njutbar stund, men det känns med all säkerhet bättre dagen efteåt...typ. Så så äre!


Nu fanimä dax å sova. Gonatt!! :)






Kommentarer
Postat av: madde

Tjeeena. Åh ja tack du det är det dags att göra. NU måste jag ju publicera inlägg varje dag i ett helt år. Så det lär ju behövas. Man behöver verkligen ha otroligt mycket disciplin för det & kreativitet. Ohh nice, du får lägga upp lite pedagogiska bilder på makovern sen. ^^, Gud, det låter asroligt. Då måste du fota dina smycken sen också. HAHA Ja men visst det hade det verkligen. Jag hjälper dig gärna med det företagsekonomiska, har ju en del kött på benen nu.



Började läsa kriminologi, men kom fram till att jag inte vill plugga mer, efter 2 och ett halvt år. Jobbar lite extra på Cervera. Sa upp mig från mitt andra jobb p.g.a. konstiga arbetsgivare. Så nu söker jag jobb som en liten blå. För jag vill köpa en ny kamera Canon 5d mark II såklart.

Ska väl försöka smussla ihop en hemsida för mina foton. Men det går riktigt segt. Vill ha en snygg layout. Har du något tips?



Puss puss (hoppas det inte blev ett för långt meddelande)

2009-08-31 @ 16:49:55
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/
Postat av: madde

en tackismåcka en tackismåka. :)

Kan inte du ta bilder på din nya lägenhet?



kramen

2009-09-04 @ 12:26:45
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0