Lugnet efter stormen

Hallåå!

Tänka sig vad jag är duktig! De senaste tre veckorna har jag (håll i er i räcket och ropa på släkten) jobbat hela 120 h! Har varit på TeliaSonera och klätt på mig Stora Receptionistleendet samt agerat Fröken Vaktmästare, det har varit trevligt! :) Får se när jag kommer dit igen, förhoppningsvis nåra strö-dagar till hösten, hur ofta beror på vad övrigt som händer då. Är 6e reserv på ett program på GU, vill det sig väl hamnar jag där! :)

Nu börjar tävlingssäsongen ta slut också..ganska skönt det med, fast det är nu på slutet som jag hittat formen igen. Idag var jag i Lerum och tävlade, gjorde två okej lopp på 100 m, kom fyra. Sen var tanken att jag skulle springa en 300m-lopp också, var såå taggad! Men redan innan jag skulle börja värma kom det som knivhugg i fästet på baksidan, testade att jogga väldigt lätt men det högg till igen direkt, flera gånger om så inget lopp för mig! :( Sjukt tråkigt, men känns ändå som det var rätt beslut att att jag strök mig, hade jag sprungit kanske flera månader varit borta istället. Så surt surt, men sån är sporten. Viktigt istället att komma in hel och skadefri in i uppbyggnaden!

Ser fram emot nästa vecka, sovmornar och ledighet, och kanske tävling i Olso om baksidan tillåter.
Slänger in lite musik med feta bandet Taking Back Sunday, hade hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0