Road To Barcelona

I söndags var det en Folksam Challenge Gala i Sävedalen, aka !Road To Barcelona 2010", på Vallhamra IP. Jag var med och tävlade (100m) och fotade spektaklet. Men snacka om konkurrens! Hela Sverigeeliten på 100m var där och det krävdes under 12 sek för final! :O Jag gjorde ett mycket bra lopp, bara en hundradel från pers så jag är jättenöjd :) (Dock 2,3m/s.) Även lördagen tävlade jag, fast då var det en helt vanlig dödlig tävling, jag sprang 200m i ett mkt bra lopp :) Nedan lite pix från söndagen:



Foto: Josefine Dahlqvist
Förutom det sista...som ju är på mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0