Lumpen gör pojkar till män

Och 3,5 veckors jobb har just gjort Jossan till en morronmänniska.

Oops, klättra upp igen på pinnstolen ni just trillade av av att läsa det. Hur gick det här till egentligen? Jag som alltid varit en nattens vän. Att lägga sig innan kl 1 har för mig varit otänkbart, och att lägga sig innan elva huvaligen har känts som ett stort nederlag med snudd på dagiskänsla. Lovat mig själv att aldrig trilla dit på riktigt och bli en morgonmänniska, det har verkat opålitligt.

Men nu sitter jag lik föbannat här kl 22-nånting och har sedan åttatiden gäspat och hållt påSnittläggdaxtiden senaste månaden har för info varit ca 22:20. Inte okej. Jag ber om ursäkt och lovar att jag inom en vecka eller två är tillbaka på rätt köl igen. Bara otajmat att skolan nuförtiden kräver uppgång vid 6:30 den med på mornarna.. Aaarghw. Längtar redan till sommarn.


Vad som kom upp när jag googlade Lumpen. Också ett nattdjur som det ser ut. Jag vet dock inte riktigt vad som är fram och baktill på rackarn. Men jag hoppas för allas skull att det är en bild på någons fram. Och snälla, kan inte nån be honom klippa tassnaglarna!?


Puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna - Tillvaron.se

Haha, samma sak här. Från att vara student till att jobba lite och helt plötsligt vaknar man halv sju på morgonen och tycker att det är en bra idé att gå upp.

2012-04-03 @ 16:12:39
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0