Biffa på Teneriffa

Ibland händer det mycket i livet. Ibland jävlas världen med en på ett sätt som inte riktigt känns okej. Det är så ibland och det hör kanske till antar jag. Då är man tacksam för alla runt om kring en som faktiskt finns där att rycka tag i om så skulle behövas. Det betyder mycket. Och det är också då som man uptäcker vilka de är. Thank you guys! :) Vi börjar inlägget så idag, det kändes viktigt.

I övrigt så har jag gjort en del rolighetet sedan sist också :) Var bland annat på träningsläger på Teneriffa med mitt träningsteam i friidrotten. 15 riktigt riktigt sköna dagar, precis när man behövde det, när ens hudton började närma sig genomskinig och vinterdeppen för "långdragen kall-vår" nästan blivit för mycket. Dagarna var fulla med träning (noll, ett eller två pass om dagen), sol, lite bad, sopping och allmänt skönt häng. Jag bjuder på lite kort från lägret och alla sköna mäsnniskor som var med :)


Det här var bland de roligaste passen i mitt liv. Ett vanligt jäkla startpass, men efter ett halvår av rehab och bedrövligheter var det en otrolig lättnad och glädje i att kunna göra 10 st riktiga blockstarter i spikskor - utan smärta!! Det är tillfällen som då man påminns hur mycket man älskar sporten och träningen och då är alla rehabpass och behandlingar värt det :)

 


Arenan, Nästan hela teamet (jag till höger i blått) och isbad efter ett hårt mjölksyrapass.



Jag och min roomie Mia, bästaste :)

 


Louise och Mia påväg hem från ett pass, sköna killar (inkl coachen) och Mia och mig!



Finaste resesällskapet Lollo och Mia en kväll, nåt fint hus och bildbevis på tävlingen "Starkaste och mest solbrände kvilleiten". (Kvilleit = vi som tävlar för klubben IF Kville) Vi vann varsin...

 

Något säger mig att bloggen framöver nog kommer fyllas ännu mer med friidrottsrealterade bilder och tjöt, för nu börjar snart tävlingsäsongen igen, full med skön träning och tävling - det ser jag mycket fram emot!


Puss på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna - Tillvaron.se

Vad härligt det där verkade då. Jag har önskat hela mitt liv att jag började med någon sport som gjorde att jag fick åka på träningsläger, men det blev väldigt dåligt med det.



Och tack för din kommentar. Glad you like it när jag blottar mina kontiga fungeringar :)



Kram och ha en bra dag!

2012-05-11 @ 13:37:29
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: karin

Ingen fara alls! :) Hur var resan? :)

2012-05-11 @ 19:29:03
URL: http://styleandthecity.se
Postat av: Sinta

Åh vad härligt det låter! Träning och återhämtning i perfekt kombo! Kramis

2012-05-13 @ 13:09:04
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/
Postat av: Vaniljflicka

GUD va härligt. Vill också.

2012-05-15 @ 18:10:39
URL: http://ettlivutanrut.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är riktigt sugen på ett träningsläger!

2012-05-15 @ 18:51:32
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Min plats i solen

Härligt med träningsläger i sol och värme och vad skönt att du är på G igen efter rehab. Lycka till med tävlingssäsongen nu! :)



Kram Lotta

2012-05-20 @ 19:26:12
URL: http://minplatsislen.blogspot.com
Postat av: Anna

Härligt att åka utomlands för ett träningsläger! Ser riktigt kul ut :)

2013-01-04 @ 09:46:05
URL: http://modeochinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0