Lugnet mellan stormarna

OBS! Rubriken bör ej förväxlas med nån taskig schlagertitel, trots Melodifestivaltider.

Det är istället stämningen i dagarna nu hos fröken "lagomgla' käringa". För i fredags tentade vi av sjukdomsläran, den var stor och tog tid som fan att skriva, men gick fint tror jag. Hade vart gött å säga att jag haft en riktigt lugn helg därför, såhär i ingemanslandet mellan två kurser, men så har det inte riktigt blivit. Istället passat på att göra det jag inte hunnit med innan, t ex panikshopping och en storstädning, vänt uppåner på hela lägenheten. Saker hamnar lätt på lite fel plats efter ett tag. Det inkluerar både dammratz och annat. Men nu är det fix ordnat, gött gött! Och ändå lugnt på ett sätt, att inte ha så många måsten i huvudet för en gångs skull. Imorgn börjar en ny fet kurs igen, och jobb, och träning, och.. ja ni vet hur jag har det by now...

Som en tragikomisk koppling till mitt liv bjuds ni här på en av de finaste låtarna. Den e gammal som gatan och det finns ingen fancy music video på den, men ändå väl värd sin plats i detta inlägg! The Ark - Disease


Oh nej, det här är inte sista The Ark-låten på den här lelle bloggen, inte. Såreså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0