Track on back...

Gött att få komma ut i civilisationen idag igen :D Änna hyfsat friskus nu, frånsett att min röst låtit litegrann som en rökig tant idag. Lagom sexigt :S Haha.. jaja, det går la över...kankse O___o

image26Drog in till stan vid typ tolvtiden, skulle träffa Johnnny först vare tänkt. å så blev det änna också, haha. Najs najs.. Sen bar det av till FIH och ett hyfsat lätt styrkepass.. massa trökiga frivändningar, knäböj, step-ups, utfall å sånt göttigött. Gick okaj. Efter träningen gick ja å Raz till Botan (herregud) å tog vagnen därifrån...till stan där vi drog en Börger King och skiljdes åt...som goda vänner dock. haha.

Väl i Björlanda lyckades jag dra ut så gott som all all energi från dom små Kville-barnen. mwihihihiiiii, evil-Jossan. Körde alltså lite goa sprintuthållighets-lopp med dom små liven. Gött vareeee. Haha, nemen är man snart 13 bast måste man tåla lite(syftade på barnen nu asså, hoho). Många tyckte (förvånansvärt nog) att det var kul i alla fall. Så kankse rentav blir en repris nästa vecka ;)

Ja ni.... det var la änna min dag. Nu ska ja se nåt LOST-avsnitt visst. Fick några av snälla Alexander på ett liiiiitet USB-minne. Tack tack. Å gonatt! (:


Avslutar med några visdomsord!
Mycket nöje :D

Kommentarer
Postat av: Johan

Din motfråga blev ett bra exempel på vart vi går isär tror jag. Grejen är att jag inte alltid fattar beslut med mål att jag själv ska bli lycklig, det är då samvetesfrågan kommer in. Sen handlar det inte om att ta ifrån någon något för att de ska få det sämre, poängen är snarare att de som har ett överflöd (du, vad vet jag?) antagligen inte får det sämre av att avstå från vissa, tja... träningsläger tillexempel.
Jag tror dessutom att det vi inte håller med om, ligger på en såpass personlig och subjektiv nivå, att det inte är någon idé att debattera, så jag ber om ursäkt om jag startat något helt onödigt nu :P
Kaffestunden får behandla något annat istället ;)

2008-04-03 @ 19:44:00
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0