(Dark) blondes have more fun.

Heey!

Tyckte det va dags å upppdatera lite här, va :)

Har just kollat klart på avsnitt 9, årets julkalender. Förjävvla trevlig asså! Nästan på snudd vid Greveholm-klass. Kanske går den till och med om om några avsnitt! :o Om ni inte sett den, årets kalender asså, måste ni göra det - omedelbums!! Den e så jäädrans söttig och mysig. haha. Kanske tack vare att mina favvo-skåningar (och en linköpingspojk) dvs Kalle Lind, Jeppan Rönndahl, Måns Nilsson och Anders Johansson är med i. Hihi. Här är dagens avsnitt fresten. Titta å njut! :D

I helgen var jag i Friidrottens Hus från tidig morgon till sen..eller ja ganska sen kvälll iaf. Det var tävling för mina Kville-ungdomar! :) För många var det första tävlingen någonsin så det fanns en hel del att hjälpa till med och peppa. Deeet var nummerlappar, uppvärmning, avprickning, löpskolning, spikskor, upprop, försök och final. Men kul var det. Heja idellt arbete!! :P Lite stolt var man ändå över dom, duktiga! :) Jag blev faktiskt liite sugen på å tävla själv, inte så mycket att jag efteranmmälde mig i F12 stav...bara för sakens skull liksom, men ändå så att det på ett smått behagligt sätt kändes lockande och motiverande att fortsätta träna för en ev tävlingsrik sommarsäsong. Dä gött! Jag har nog under min lilla rehab-tid sänkt mina mål en del ifs, men ändå! :P

Är på Gitarrgatan nu btw. Börjar känna mig riktigt hemma här nu, hunnit stöka till det à la Jossan, fylla kylskåpet och till och med hunnit tvätta en gång, haha. Å snart kommer efternamnet upp på dörrn med, hoho! Så gott som ingrodd här alltså. Wöp förtusan!

Jobbade idag änna. Vet inte riktigt hur det blir efter , om jag vill/kan/borde va kvar där då men än så länge e jag iaf kvar i gamet sattsäga. :) Ska nog försöka hitIta nått mer extrakneg iaf, kan va "gött å ha" om inte annat? :P dag var det lite halvlåg stämning däremot, det kändes liksom av i korridorerna. Ni som vet vart jag jobbar förstår säkert varför. Men jag lyckades hålla humöret upp rätt gött ändå.

Har förresten trollat bort det lilla blonda som fanns kvar i min kalufs. Nu ere... euhm. Ja inte blondt iaf. ^^, Där ser man!

Imorrn blir en fullspäckad dag, puss på er!! ;-)



En liten del av igår. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0