Picnic, plurret å Playa del Sol

Började dagen med "jogg". Det var tråkigt. Mycket tråkigt! :P Men jag ska fan bli kung på det. För herretuuuusan vilken skev kondis man hade vill jag lova. Till höstens grispass ska jag vara så jäääävla fit-for-fight asså. Eller, tja... drömma går ju. Jag får be om att få uppdatera er allt eftersom vad gäller detta. (Guuuud, så spännande det ska bli tänker ni nu. Det vet jag.)

Sen stövlar Rasmus hem till mig å baa nämen hääär kan du ju inte vara. Komsikomsi, nu drar vi ner till havet å chillar. Å se där, du har gjort käk. Den tar vi med! Tjohooooo
Tja, ungefär så gick det till iaf. Så vi traskade ner genom den lantliga Torslanda-terrängen ner till Tumle med vårt lilla käk och en handduk. Typ. För badas skulle det. Det var redan bestämt serru. Maten åts. Den var god. Och välbehövlig. Sen vare dopparedax. Kaaaaallt. Men gött. Raz var badkruka å hoppade upp direkt. Bara så ni vet;) Men i övrigt vare soft.
Vi gick hemmåt igen, mätta, glada och doppade (två P! O__o).

Kvällen avslutades med HELA HALVA SÄSONGEN AV PLAYA DEL SOL PÅ DVD. FYFAN VA SÅFT. Det tog bara tre timmar... Wop wop! (Förresten tummade vi på att efter jag utbildat mig klart till reklam-tjomme (dvs typ vintern 09/10 - mer om det nån annan gång..) ska vi dra ner till Kreta å va reseledare en säsong eller två innan man får fetjobb på riktigt liksom. Raz kommer med all säkerhet bli en Steffen. Passa er!)

Det var det...om det.
Nu vill jag sova. Förmodligen är jag hungrig också.

Gnatt gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0