4ztudNtR

Det var väldans.

4 studenter i veckan. (Ungefär fyra gånger så många som förra året - skevt.) Trevligt allihop, trots lite olika utformande. Tisdagen bjöd på Jesper och Raz. Jeppe fyllde även år - dubbelgrattis till den guben. Raz fyllde inte år, iaf inte den dagen (är väl drygt 2 månader kvar tills dess.) men det var chill ändå. Onsdagen var Annikas studentpartaj. Dissad på kvällen dessutom - inte fick man följa med på Donners partaj inte, haha. Elakt, haha! :S Fredagen = Sofias student. Jag, mor och far traskade dit. Tänkte slänga upp lite bilder från de olika tillsällningarna här, men det känns överseriöst, så banga det.

Mycket längre recensioner än så får ni inte för tillfället. Det är sent och jag...känner inte fört :P

Idag har jag pratat med en massa nya männsikor. Tänk att det finns så mycket folk man aldrig träffat förr...liksom. Och att vissa av dom rentav kan vara trevliga på köpet. Heja det!

Imorrn kunde jag ha varit i Sävedalen och tävlat. Men blir väl tyvärr inte så, så får underhålla mig ändå på nåt vänster. Torslanda-trakterna förslagsvis. NU - sova!

Godnatt folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0