En täppa täppt

Hej.

Det är en nästäppt och smått döv Josefine som skriver här. Vaknade imorse av en "allergi" jag inte trodde var möjlig...inte på en regnmulen dag i ett nystädat o-dammigt rum i varje fall.. Men det var kanske inte allergi efter lite funderingar. Det är änna smådumt, är man konstant allergisk från maj till juli varje år tar man ju förgivet att alla symptom à la förkylning är strikt rellaterad till pollen eller pälsiga djur. Idag var nått annat tydligen. Så dagen har mer eller mindre enbart gått åt till att sova, dricka vatten, äta och snora. Yipppiiie!! Sen gör det ju inte saken bättre att man på en hemsida läser följande;

Aktuellt läge:
Under gårdagen steg gräspollenhalten till höga nivåer.

Prognos för perioden ons 18 - tors 19 juni:
Under onsdagen väntar vi höga halter av gräspollen.


Kollar på Sverigematchen nu, zappade precis förbi, haha, 2-0 vafaaan :P Varför bryr jag mig inte ens? E vi inte tillräckligt bra (som vi uppenbarligen inte är) ska vi iaf inte gå till nått himlans slutspel... för dit ska ju dom bästa:P Moahaha.. Så inte mer än rättvist helt enkelt. Tänker jag fel? Men visst, lite synd är det kankse. U know.

För tillfället knapras naturchips och digestivechoklad med ett stort öl-glas vatten...inne på tredje sådana nu. Festligt värre!

Jag hade iaf turen att "slippa" jobba idag, det hade nog varit mindre lämpligt i mitt tillstånd skulle jag tro. Imorgon har jag dock tagit på mig en heldag i VAK-receptionen, dvs självaste huvudkontoret. Så då måste jag vara frisk och kry...och se någorlunda piffig och pigg ut.. Å sen ska man ju ut me Therese på kvällen? Det får man ju inte missa. Så nu blir det några ölglas till..och lite alvedon (samanlagt 6 tabletter av olika di slag idag, allergin, antibiotikan å gud-vet-vad - toooo much O__o )

Hadegötthaj!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men din lilla stackare! Dumma pollen försvinn och lämna Josefine ifred!!! ^^

Hör av mej imorn om tid och så, för du ska la med va? :P Natti natti!

2008-06-19 @ 01:20:32
URL: http://theresen87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0