Shark

Haj haj.

Blev en heldag i PVH idag. Självklart gött med den caaaashen det genererar i, men ändå, lång dag juh (: Idag var det inte mkt  att göra, märks att semestern så smått satt igång. Förövrigt fick jag bara ca 3,5h sömn i natt, av olika anledningar :( så jag vart ganska trött åsså. MÄN JA ÄNTA BITTEEER, NÄÄÄE NÄ!! :P

Utmattad och vrålhungrig drog jag till FIH för ungefär en timmes träning. Vad jag hann med? Frivändningar. Endast. :D haha. Imorgon ett försiktigt sprintpass...  OM ett halvår eller så ska jag vara i kanooooooooooonform igen - bannemej! :P Hmm... de e vad man får intala sig själv iaf!

Har flyttat plats på datormusen om ni undrade. Känner hur kontorsskadad man bli av att sitta vid datorn hela dagarna, ont i ena axeln ju :( Så ja tänkte...varför inte flytta på åbäket till andra sidan så jag får ont i andra axeln med?:P Så blir det ju lika jävligt på båda sidorna , det är ju iaf jämt då jö, höhö.. Förövrigt världens bästa förklaring på socialdemokratins grundvärderingar märkte jag nu :D Shit va mitt i prick ;D

Imorgon äre dags för Graham igen. Vet inte alls hur det kommer gå till. Häromdagen va ja så jäääävla sugen på å bara klippa av mig allt till nån himlans kort kalufs :D Men sen ångrade jag mig tror jag. Å sen igen... å igen :P Eh, ni vet... Men liksom, ska man klippa av det eller låta det svalla tills det blir långt och når golvet liksom? Å sen kommer nästa stora världsfråga. När skall det bli mörkt hår igen......? Nä vet ni vad..


 ;) Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0