BÖK

Så trökigt . Änna försökt ett bra tag å räta upp mej, men verkar rätt bökigt. Så här ere:

Gått runt alldeles för länge å varit onödigt nere. Jaopp, jag som alltid brukar peppa skiten ur vänner och ovänner när dom är detsamma, för depp ska man ju inte va, bla bla bla :P

Whatever, vet inte varför egentligen. Eller jo, lite kankse... men ändå, åsså vart för mkt småsaker ett tag nu. Tänker man efter (vilket jag ifs gör alldeles för mkt) borde jag fan va top of the topitoptops nu. Det är sommar. Jag har fått jobb. Jag har ledig vecka nu. Jag kom inte sist idag på minigolfen. Jag har sååålbrend mage. Utbildningen jag sökt till hösten kommer jag, om inte GU går i konkurs under sommarn, utan probs in på. Åsså slipper jag t o m "funktionera" på GBG-varvet iår - toppen!! :P

Men det vart mkt jobbigt med friidrotten, folk omkring mig, vissa knäppa kompisar, jobbiga "krämpor", å planerade rooooliga saker som skitit sig mest hela våren. Har fruktansvärt svårt att hitta ens nått att se fram emot.. eller för den delen glädjas för, allt man försökt har ju ändå gått åt helvete:P Jävvla fasoner... Haha, jag skrattar ändå åt det jag själv skrivit här, det får ni också göra om ni vill...btw :P Braaa så.?! Aiiight, tack å hej.

Så...nu ska jag sluta med det - att försöka..? Eller nä ja vet inte... men tänker ligga jääävligt lågt med allt och alla e på tiden nu iaf.



Ta hand om varandra, hej hejs!
/Josefine "Mig går det ingen nöd på" Dahlqvist

(La gött att det är ESC snart iaf, å andra sidan kommer vi la sist där i år ändå bara för det, haha...)

Kommentarer
Postat av: Johan

Ge dajj. Jag har försökt, men jag ger fan upp nu. Ha de!

2008-05-15 @ 00:31:41
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0