Tuesday gone wednesday

Det blev en såndär dag igen, trökig fan. Va hemma å solade mest..vilket ju ifs va gött i sig, blev lite Pang Prego också, trevligt. Grannen hade studentfest - kul för henne, verkligen! Lycklga -89:or ;) Fick mig att tänka tillbaka litegrann på min egen student. Var ganska trevligt om jag minns rätt, massa olika folk at my place , kompisar från friidrotten, gamla barndomsvänner, tränare, föräldrar till kompisar, fastrar å gud-vet-vad.. Å trots att det inte blev varken champagnefrukost eller flak-åkande (å herre vad många gånger ja behövt förklara mig där..) som vanliga studentbarn håller på med, blev det en fin dag :) Trots det hade jag nog inte velat gö det igen..speciellt inte som de e nu.hmm. Jag är bra knepp fan.

Känns som det bara gått utför på sistone, vet inte varför, men så ere. Inte lätt å försöka styra upp det rätt själv heller. Ibland funderar jag lite på varför det blivit så, nåt fel på mig måste det ju vara, synd bara att man aldrig fattat vad det är. Märkligt det där. Gött att veta att man har några riktiga vänner kvar iaf, elle så är jag bara godtrogen där med :P Hm.. Ibland ( får jag för mig att ingen riktig hade saknat mig om jag försvann för en liten tid. Det kanske till och med hade varit skönt, då hade alla sluppit liksåm... Jag har liksom slutat bry mig... på nåt vänster. Det blir så efter ett tag, först e man väldigt "på" allting och håller på, men när det ändå inte blir som man vill eller som man tänkt sig klättrar man in i sitt lilla skal, och stannar där. Antingen ger man sig den på att klara det ändå, på egen hand, eller så skiter man fullsätndigt i det. Blivit lite av varje på senare.

Egentligen borde jag inte ens vara uppe så här sent :P Men somnade några timmar (4) förut, så har inte lyckats bli riktigt tlött ännu.

Å nej, jag vill inte att nån skriver nått käckt bara för att det skall se bra ut, skit hellre i det i sånna fall. Se det här istället som en liten brainstorming bara..nåt måste man ju skriva när man ändå har en blog gliksom, dumt vore det annars :P Nä dax att krypa in i sitt lilla skal igen. Imorgon ere sista dan ledig innan riktiga Volvo-sommaren börjar för min del. Godnatt me er!


Slutligen en liten going låt :) För att lätta uppp stämningen lite om inte annat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0