Happy knäckebröd!

Nej, jag har inte firat nationaldagen så värst mycket.. inte som vissa andraaaaa iaf :O För idag såg jag en tant med en "miniatyrflaggaattsättapåtårtan" nedstoppad i permanenten! :o Sådär lagom festligt if you ask me.. Hennes väninna hade en likadan. Och hennes var såklart precis lika osmakligt nedstoppad mitt på the permanent. Skillnaden var bara att hennes hår var lite mindre av genomskinlig art så själva pinnen syntes inte. Jag antar att dom båda i sin ungdom var sådana som alltid försökte var först med det senaste. Fula tjocka platåskor, tjafsbyxor, axelvaddar och säkerligen de fruktansvärt bedårande (hrrmm NOÅT!) pösigt stickade tröjorna med djurtryck på, typ en katt, aah...you name it! Nu var nog tanken att visa folk att dom fortfarande minsann kunde vara med och sätta trender! Tja... vi får väl se om några veckor om trenden håller i sig helt enkelt..

Har förresten precis anmält mig till silversmide i höst på ArtCollege! :D Hade vart grymt kul om man kom med jöhh! :):) I sånna fall börjar den redan 26 augusti och håller på i några månader, det kan bli kuuul! :)

Imorgon kommer jag för en gångs skull få sova preciiiis hur länge jag vill. Varken tidigt träningspass eller jobb som väntar. Ska bli riktigt gott! Hejsvejs så länge° :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0