Melonbål vid Frejaplan

Nu är det sommar göbbar! Såå gött =) Fast man blir lätt lite väl kaxig när temperaturmätaren börjar smyga upp mot 20-25 grader, "Här behövs ingen tjocktröja, ingen jacka och inga vantar!! Det är ju sommar!" Å sen kommer man på sig själv vid nån busshållplats klockan midnatt och huttra så smått, för det var vist lite kallt med bara kort kjol och inne. Men fan så svennigt ändå, för man fattar ju aldrig ;) Hur som haver, nu är det sommar, och jag gillar det!

Var i Sävedalen ikväll...igen! Hemma hos Alexander den här gången, firade att Jesper hade fyllt systemet! (Inte bokstavligt talat kanske, men att han fyllt 20 ..år alltså). Det var jäkla najs. Grilla, äta, sjunga mkt finfint översatta "snapsvisor" och spela brännboll var vad vi underhöll oss med. Jag vill påstå att tjejerna slog killarna stort i brännbollsturneringen btw ;)

Imorgon har jag vila från träningen inför helgens tävlingar på Ullevi. Har lovat mig själv att med en gång efter jobbet (som slutar 13:15) dra ner til havet med nån form av picnic, iklädd endast bikini! Max liksom. För tusan va varmt det ska bli. HÖHwiieiiee! Haka på? Någon? Kanske årets första dopp är på G vettja! :) Jag är öppen för förslag!

Nu sova. Och hoppas att nya o-receptfria pollentabletterna gör så att jag kan andas genom näsan inatt, iaf genom en styck borre. Allt blir så mycket lättare då! :) Tjohey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0