No turning back nu (dock Turning Torso)

 
Mwaaagaah, nu kan det bara gå utför..  För helskotta vad jag har internetbetalat idag med min lilla dosa. Det var kåravgift, oooch tågbiljetter ooooch bussbiljetter å ojo oj va mycket lixom. Bankkortshackarna hade världens chans på mig idag sattsäga!

Hur som hellst, nu ser vi fram emot Malmö 28 mars! För vi ska på Picnicteater å se dessa stiliga herrar!! :D (Nej, nu syftade jag inte på Sune å Alex i första hand..utan göbbarna på bilden...) AnnaPolly ska också med! Så nu vart de bokat å klart på alla håll å kanter. Himla najs.

Tjohejs :)

Kommentarer
Postat av: polle

ah jossan du e grym som ordnat :D pöss

2009-03-04 @ 18:44:54
Postat av: carro

snygg blogg du har!!



Ha en jätte trevlig kväll!



kram

Carro

2009-03-04 @ 18:54:01
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: emma

Fin blogg :)

2009-03-06 @ 11:23:29
URL: http://emmalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0