Å därmed basta!

Yihaa,

Idag var det dags för Göteborgsvarvet igen, självklart hade man blivit halvtvingad dit att funktionera...i år igen. Började med att jag visst inte hade toppenkoll på när bussarna gick från Frölunda Torg vilket resluterade i en galen språngmarsch hemifrån ända dit - i flipflop. Herrejävlar vad benhinnorna sved efter det!! :o Ett lite äldre par jag krystat joggade förbi skojade med varandra å sa "Oj, med Göteborgsvarvet har väl inte startat än? Hihihihihhihi (kopiöst fnittrande)" Väldigt kul. Euhm. Nåväl. Efter att ha gått världens omväg nere vid Färjenäs för att få en funktiönärströja (som självklart inte passade min storlek, så är det alltid.) började kneget! Vätskekontroll vettni. Det var fan kallt, kleggigt och bedrövligt. Men vi hade kul ändå. Med massa vatten och muggar (att bygga pyramider, bikinis och slangbellor med) kommer man långt!

Men efter allt knegande blev vi enna hungriga, nått ofantligt dessutom! :O Så (kanske lite innan vi egentligen borde gå) drog vi til Eriksbergs Pizzeria för lite bukfylla. Gott!! Det var jag, Viktor, Björn å Oggy enna. Därefter tog vi bussen hem till Björn å hans fina lilarosa villa å spela pingis å basta! GÖTT VARE.  Och som rättrådiga friidrottare vi är tog vi varsitt glas resorb innan hemfärd. Det vart en trevlig tillställning minsann :)

Kvällen (dvs nu) tillbringas i Torslanda, och ja, jag såg Eurovision Song Contest! Nu är alla kära i Norges lilla hobit. Mmmmjo. Gött för han! Ett grattis är bannemej på sin plats.

Godnatt :)
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0