Häpp!!

Yes! Växeln satt som ett smäck. Den mellan mig å Anette alltså. Gött gött:) Idag vara faktiskt första gången jag tävlade på ett och ett halvt år (!!!) och det känns mkt bra att vara tillbaka på banan igen :) Hade liite känning i baksidan, vilket gjorde mig lite skakis men annars vare lugnt! Var inte ett dugg nervös, vilket är ovanligt, men kankse var det för att vi tävlade som lag eller för att det var så länge sen sist så jag inte mindes hur det skulle vara riktigt :P Nästa tävling är seriematchen, torsdag. Sedan rullar det på var och varannan vecka i sommar. Tjoho.

Idag ringde dom mig från ArtCollege förresten, och erbjöd mig en plats på silversmidekursen!! Fett kul, men den skulle börja redan nästa helg, vilket inte passade så bra, så fick tyvärr tacka nej. Hoppar på kursen som börjar i höst istället!

Just nu känns det dock lite kämpigt med alla små grejer jag håller på att styra upp. Ju mer man försöker att hjälpa till, desto mer skit får man...känns det som. Fan onajs. Försök bättre själv då, eller låt bli att klaga alls säger jag! För inte blir någonting bättre av att man käftar och gnäller hela tiden :S Då kan dom göra det själv istället. Från och med i sommar kommer jag ifs att överlåta mycket av det jag gör nu till andra, känns ju lite meningslöst ibland när man inte får någonting tillbaka enna :S jaja, nog om det, men det är nåt som har prägalt hela dagen åt det negativa, så ändå värt att gnälla lite här själv också tyckte ja...


Imorgon jobbar jag 7:30-13:30 så har redan strukit skjortan och packat väskan. Somnar jag typ nu får jag iaf 6,5h sömn - det är ändå på gränsen till okej! :)
Godnatt!


Bilden är ett gammalt pix från Stafett-SM 2005, hoj så passande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0