Paj på!

Detta är, och kommer aldrig att vara en modeblogg. Men det betyder inte att jag inte har kläder på mig. (Ah, okej, för det mesta har kläder på mig). Och idag gjorde jag det. KÖPET! Jag köpte mig en skinnjacka! SOM jag har väntat och letat och funderat och provat och kikat och stretat. Men nu small jag till. :)

Jag förvånar till och med mig själv när jag säger att detta är min första skinnjacka. Å jag älskar den redan. Lite för varm att kånka på sig om vädret var som igår, men ge mig lite mulet och jag är den första som springer ut med den på. Galet glad!! Whohop.

Passade också på att köpa mig ett par skor å ett par nya pilotsolglasögon "när jag ändå var i stan". Efter det vare träning. Idag kort pass med bara teknikstarter. Kändes bra! Bra tryck i bena! Hoppas det håller i sig till tävlingarna :)

Imorgon väntar sista jobbdagen, sedan sommarlov för hela slanten!! :)

Pöss å Kram!
Jossan



Kommentarer
Postat av: Polly

Oh grrr!!!!

2011-06-14 @ 10:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0