Gubben i lådan

Jag kommer inte få pris för flitigast skribent. Men jag tänker banne mej inte få det för mest döende blogg heller, så nu jäevvlar kör vi!

Ska jag var helt ärlig har det inte hänt ett skit sedan sist. (Också sagt för att det blir enklast att bortförklara min absence på det viset). Men nu tyckte jag det var dags att damma av gamla Bettan. Inte minst för mitt eget ego's skull. Det är ju något att vårda om något.

Dagen idag började med 1h45min bankmöte. Min 22-åriga kropp har nog hittills inte känt sig så vuxen som då. Men det gick bra och för en stund kände jag mig nästan att jag hade koll på all världens fonder och kapitalsparande. Det hade jag förstås inte, det var ju därför jag hade ett möte ju. Med en person som kan sånt. Alltså inte jag. Utan en snäll bankir. Bra möte i alla fall vart det!

Därefter följde ett nästan lika långt möte med ett tryckeri. Det är ändå en imponerande mängd möten på en dag för att inte ha ett jobb ju! För nu jobbar jag inte speciellt mycket. Pluggar istället. För närvarande står statistik-kurs på schemat, tenta om 3 dagar. Jag förstår inte heller riktigt vad som flugit i mig, eller kanske vad som inte flugit i mig, för jag har nog aldrig varit så lugn inför en tenta som nu. För några dagar sen slutade jag plugga för att jag inte orkade läsa samma saker en gång till. Det kanske betyder att man redan hajat det, alternativt att man gått och blivit halvt galen. Jag hoppas på det förstnämnda. Blir nog tilll att öppna boken igen kvällen innan ändå, mest för sakens skull då. Man vill ju inte verka stöddig...


Nä, jag vet inte varför. Men laman är söt i alla fall!

Pössen! :D


Kommentarer
Postat av: Johan

Mäh! Du lever ju också. Crazy times alltså. Crazy times.

2011-10-02 @ 00:05:11
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin :)

2012-08-31 @ 22:39:05
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0