Jag i smårandig jumper

Vi har precis börjat läsa sjukdomslära i skolan. Verkligen intressant! Men det är mycket som ska in, massor av medicinska termer att kunna utantill. Läkemedel, symptom och diagnoser. Jätteintressant såklart, men mycket!

Dessutom "passar jag på" att jobba till och från i drygt 3 veckor nu. Hellre nu än i sommar när vädret e gött å man vill vara ute och ledig tänkte jag. Så så fick det bli. Visserligen bara till 14 på dagarna, men lägg därtill plugget, 6 träningspass/veckan och massa silversmidesgöra. Och allt annat såklart. Man ska hinna sova och äta och gå på viktiga möten och sånt också vettni. *Puh*

Så det är ingen slumpgenerator som gjort att jag ger er denna video idag. Vi förstår varandra han och jag, för precis så känner jag mig just nu. Ska jag vara ärlig kan jag inte med säkerthet lova att det inte är jag, utan en hacke hackspett som filmats och spelats in.



Ikväll är det dessutom extra svårt att se skillnad på oss två då vaccinpillret dagen till ära gett mig ett sprillans nytt symptom: "putig ankläpp". Får hoppas de återfår sin form lagom till jobbet imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0