Hate to say I told you so

En liten knäpp på näsan bör tilldelas den som, likt mig själv, ger sin gamla gubbtelefon en ersättare av det nyare slaget. Låt oss konstatera att min (för några dagar sedan) så fina smartphone ligger för döden i en låda med sprucket glas och utan framtid. Tydligen är de inte längre gjorda att tappas i asfalt. Ytterst märkligt då det var hyffsat längesen man belade vägarna med mobilvänligt hö-och-koskit. Sysslar vi med 2012 före eller efter kristus, hörrni?
 
Tre dagars mobillöshet men ännu ingen större panikabstinens. En stilla tröst och sorgebearbetning har varit parmesan och Robbie Williams. Utan inbördes ordning. Men stundtals samtidigt.
 
Robbie och parmesangult. Great kombo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte den enda som tycker att det är ett nedköp med dessa nya mobiler. Kär i byn där jag bor kallas de för "klösbrädor"

2012-11-12 @ 12:08:10
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0