Kitten mitten av augusti

Har käringa tagit sommarledigt? Finns det ens en vettig anedning till det år 2012? Inte fan har hon vait utan internet i alla fall. Eller för den delen förmågan att skriva. Därför blåser vi stillsamt upp en färgglad ballong för att fira att sommarn är över (nja..) och bloggen from now on därför kommer att uppdateras med text och bild, som sig bör. Action!

En hel sommar ska jag dock inte försöka återge här, det vore både långtråkigt och lite för ego (Okej, varenda inlägg jag skriver är fullt upp av mina jag och mig själv, men ändå!) För en kort update så har jag verkligen tagit vara på just sommarlovet i år, varit ledig mer än de flesta kidsen i min ålder, vilket har varit skönt! Mycket friidrotten såklart, en hel del halvdana tävlingar, överdrivet mycket OS på TV (Friidrott! Handboll! Dom som badar!) och en jäkla massa navelpetande: Också betat igenom första fyra säsongerna av It's Always Sunny in Philadelphia. Freeeekin hilarious..
 


Hörrni pöss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter som om du är nöjd med ditt sommarlov, härligt och höra!

2012-08-28 @ 15:03:48
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0