Årets första cykeltur

image41Dagen började met lååång sovmorgon :) Skönt som tusan, blivit lite lite med det på senare kan jag lova... 
Sen var de dags att inviga cykeln för i år, skulle mig en tripp till Amhult var det tänkt. Rätt mysigt faktisk, ett tag...tills låren börja bränna å hela jag kände på mig att det är nog inte så fruktansvärt mkt luft i däcken, va... Klämde lite på dom å , ja.. de va just som det var. PAFF var ordet. Haha :D  Pumpen ligger förövrigt i förrådet.. där det är låst. och nyckeln.. ja den vet vi inte vart den är. Förmodligen gömde pappa den nånstans innan dom stack, och han minns inte var, haha. Så.. ja får la låna grannens imorrn eller nått :P

Amhult-utflykten blev ifs lite längre än planerat, då jag när jag kom fram, låst cykeln, och gått in på apoteket kom på att ja glömt plånboken. Haha jävla typiskt. Ingen lär bli förvånad heller. Känns typiskt mej änna. FAEN :P Fick snällt traska tillbaka till cykeln å trampa till Torget istället, Madeleine kom förbi med plånkan och Hemköp besöktes. Fast då kom ja på att jag glömt lappen där allt ja skulle köpa stod, haha :D Fick improvisera lite istället, haha, tokigt det kan bli...Fick mig en smärre sightseeing runt hela jvla Tosslanda kändes de som, men de va inte så farligt. Shit vikka minnen man har runtikring där ändå, haha. Nu vet ni det.

Förresten bestämde vi idag att det blir vår-kalas at my place på Valborg. Knytis ffs, haha xD  Änna beraa. Hoppas på lite  värme, annars får vi la sätta på infravärmen där ute, för ute ska vi fan sitta! Iaf en liten stund ;)

Ha det fint chompizar! =D Pössi

Biverkningarna börjar kicka in nu förresten, härliga tider! ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

Kom och hämta den då latjäkel!
Biverkningar ftw förresten. Så länge det innebär att man kan flyga eller blir överstark...

2008-04-27 @ 02:48:49
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0