Catching up Jossan

Jag känner nu precis som när man skriver arbeten å sånt, Hur fan börjar man?

*Pweh* Gött gött. Då fick ja till en början trots allt...
Jaja, har ändå redan glömt vad jag gjorde i helgen (förutom rugby-nånting...) så får la tjöta om idag istället..
image35
Satt ute i lilla trädgården och åt frukost idag, gött vare! :D Soligt och inte alls kallt faktiskt, nästan så man får säga att våren kommit på riktigt tillslut! (Jaja, ja vet nu när jag säger det kommer väl snökaoset imorgon....typiskt). Men jag blev i alla fall lite glad över det. :)

Det som hände på Jossans hektiska agenda idag var som vanligt...träning. Dagen till ära - ett styck sprintpass tillsammans med Omar. Soft vare, vi e ganska jämna (jag oftast mer acc-stark men han bättre topfart...) så dä ä kanoon å köra mä, iaf när loppen e såpass korta... Efter det vare möte med Saik's orförande och en till tjomme från styrelsen, var väl inte jätte-givande, kändes mest som de vill få mig och Julia att konvertera till deras sida, mot Marc, men kanske har dom fått sig en liten funderare till framtiden... mer än så änna bökigt å förklara in text liksom...

Idag fick jag också reda på att Kville ville ha mig som huvudansvarig ledare för deras friidrottskola i sommar. Rätt gött tänker jag, vet ju hur dom andra "överledarna" hållt på under de andra friidrottskolorna, höhö. Så nu jävlar. Ska skriva lite scheman å ställa ut bananer och bullar när de e lunchdax, sen mest säga åt dom andra små "tränarna" skall och inte skall göra på arenan. Däremellan ska jag nog stå och sola nånstans...tills nån unge får ett startblock på smalbenet och behöver ett plåster... Ni fattar. Lönen är långt ifrån den bästa, men kan va gött å få nästan en veckas ledighet från Volvo vilket byts ut mot ett soligt (varje fall utomhusligt) Rambergsvallen.

image34På tal om Volvo börjar jag jobba där 7:45 - 17:00 på fredag. (Herregud, vill dom att jag skall konvertera till morgonmänniska eller???? :O )

Lyssnar för närvarande på himmelskt goda Pang Prego. Have some catching up to dooo änna. Dvs, länge leve 30-dagars arkivet!! :) :) Har ni förresten tänkt på hur jävvla bra dom göbbarna å tanterna hade varit i det annars så fatalt tråkiga "Parlamentet"?? :D Kankse ni inte har, nä. Men de har ja serrö. Å svaret e: FÖRJÄVVLA ROLIGA!

Hejsvejs! /Josssan ^___^ mwihiiii

Kommentarer
Postat av: Johan

Kommenterar mest för sakens skull. Väntat i åratal på det här jävvla inlägget

2008-04-15 @ 23:06:59
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Nisse

sooool ida me!

2008-04-16 @ 08:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0