Smiska snutharna

Dagen började med en tripp till Gårda och TELIA-huset. Skulle skriva på lite anställningsavtal och tystnadsplikts-papir för jobbet på VOLVO. Sagt... och gjort! Fick mina finfina kläder med. herreguuud! Tänk typ.... flygvärdinna. Fast sofistikerade byxor istället för knä-kjolen. Så ere. Är väl långt ifrån vad jag själv hade valt att ta på mej sattsäga, men men, alla ska ju se samma ut, såååå... jag skall i varje fall göra allt för att ni skall slippa se mig i kreationen! :)

När jag var klar där var klockan ganska exakt halv elva, så ja drog hem å satte mig ute å åt å småsolade å bara göttade mig. Såå najs :D Var ingenting kallt, trots att jag hade i princip ingenting på majj, whohoooo. Var helt lycklig (ja mena, pannkakor med sylt, ett bra radioprogram ni-vet-vilket i hörlurarna och sommarfeeeeling!) Vädret ska visst hålla i sig i veckan med läste jag..de e ju gött:)

Åsså snutharna då...inte så spännande som rubriken kanske inbjuder till, men då snuthar är snabbhetsuthållighets-lopp och smisken är att ja smått ägde på dom, då stämde det ändå. Är alltid pissnervös inför snuth-passen, vilket väl förmodligen är ganska onödigt, eftersom det oftast går bättre än väntat på dom dära.. elller ibland iaf (a) . Tok-persade iaf idag, eller aah, pers var det iaf, trots att vi körde inomhus med jobbigt snäva och långsamma kurvor (jämfört med utomhus...). Gött vare! Å till råga på allt fick jag skjuss av Marc, Mr Coach,  heeela vägen hem. Superduper snällt :) Så mycket nöjd med dagens pass, börjar änna hitta lite saker i tekniken å så nu, en liten liten bit på väg iaf! :P Nu måste jag dock sova, blir en lång dag imorgon.

Godnatt och sånt (: Pyz

Kommentarer
Postat av: Johan

Inte att chans att du la dig tio i tolv :O
Uggby imorrn! Vi har bringyourownminneskort-lördag, så glöm inte det... HADDEHADDE.

2008-04-18 @ 06:25:21
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0