Heja Persson!

Hööjwöpps! :)

Jag var på Therese och Linnéas Hejdå-och-grattis-på-födelse-
dagen-party
häromdagen. Det var mkt trevligt, trots att jag inte kunde stanna så länge. Sen var ditresan en historia för sig vill jag lova. Tog väl allt som allt nästan 2½h. Herretusan. Men oj vilken fin resa sen! :P

Igår var det återigen dax för att träna de små kvilleiterna (som förresten inte var så värstans små längre. Med risk för att låta som en gammal mormor tror jag nästan de växt en decimeter allihopa över sommaren!) Igår hoppade vi längdhopp, trevligt värre och en gammal avdankad längdhoppare Jossan fick visa lite halvt bortglömda hoppövningar :D Whohooo.

Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Jobb som vanligt. Först väääldigt lugnt, men när jag kom till huvudkontoret var det ingen tid till vila längre. Helt plötsligt står där (och nu överdriver jag inte) 10 tyska och amerikanska besökare från Företag X, fyra random VCC-anställda som ville ha hjälp med olika saker, två ytterligare externa besökare som skulle till varsin VCC-göbbe/tant och på det en telefon som ringde halv-otajmat. Två av dessa besöksmottagare svarade såklart inte med en gång utan man fick ha dom oklarade medans man hjäpte andra under tiden. herremajgaaadOMG, schvettigt värre. Under den här tiden kom killen från Passerkort också. Å just det två personer med post. Allt avklarat inom 10 minuter? *puh* men jag hjälpte dom galant och trevligt såklart, service-minded som man är ;)









När jag kom hem var det OS på TV som vanligt. Idag var självklara zapp-valet Jörgen Persson mot Vladimir Samsonov. Vinst till Persson efter makalös vändning 1-3 till 4-3. Heja heja!! Pingis e kul å se. Som tennis fast tajtare liksom. Men jag satt litegrann och undrade varför dom envisades med att byta sida lite då och då, ingen av dom lär väl ha fått solen i ögonen ändå eller? Tur att man har en fd bordtennischampion i farsan att fråga då ;)

Efter det blev det en massa långa mail till div ordföranden, sportchefer, föräldrar och instutuioner.

Dagen avslutades med 50min löpning och 8x100m på det. Najs.

Imorgon är det fredag!
Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0