Pest eller kolera? Eller pulsklocka?

Jag har fått en ny träningskompis! (Näj, nu menar jag inte dig, Palm, trots att vi långjoggade häromda'n) Jag har ju köpt en liten pulsklocka :P Varför då i helskotta kan man fråga sig? I sanningens namn: ingen aning. Jag kände bara att jag ville att det skulle hända nåt i min s.k. träning. Men den var billig, så ingen fara på taket om allt skiter sig va. Sen hade jag och Theres ganska kul när vi testade den häromdagen oxå :P

Idag fick jag förresten för mig att jag skulle sluta med friidrotten helt och hållet. Jag har väl tänkt så sisådär varannan dag i några månader nu. Fast jag blir aldrig riktigt nöjd när jag gång på gång bestämmer mig för det. Och eftersom peppen är bottenlåg gör jag ändå ingenting direkt helhjärtat längre. Ska jag fortsätta måste jag för det första ta tag i min skada jag dragits med ett tag nu, dvs ringa en sjukgymnast och få det uppstyrt. Men det har inte blivit av. Jag har telefonnumret uppskrivet, likaså namnet på sjukgymnasten i fråga, adress på praktiken och telefontider man kan ringa. Men blir det av för det? Nej... fan. Jag vet att hur jag än beslutar mig för att göra kommer jag inte vara nöjd. Inte ens om jag väljer att försöka börja om igen. Blubb va dumt allt blitt :P

Nu ska jag ner å göra lite pannkakor, dupidobidoo! Det är jag iaf bra på!
Säg till om nån vill gå på bio med mig förresten, jag vill se Get Smart..

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Är klockan hel fortfarande? Inga heta vakter på jobbet som fått den att sprängas? ;) pipipipipipi

Jag vill gå på bio med dej juuu, men jag måste packapackapacka och grejja. Senare i höst nångång kanske :P När du hälsar på på gotland ^^ Eller när jag hälsar på här hemma!

Pipipip!

2008-08-27 @ 23:26:19
Postat av: Jossan

Haha varför just vakterna? :P Nu har du väl blandat ihop nåt troja, hehe..



Men jag får ta ett krogbesök med lilla piiipiiiiipip istället, haha. KANOON! ;D



Åååh. dumma dej som måste ha med dig packning till Gotland :O Ja, lätt! Å du kommer väl hem till jewlen håpas jag?

2008-08-27 @ 23:50:25
Postat av: Therese

Tänkte att vakterna brukar kunna få ett och anant hjärta att slå lite fortare...men du kanske har siktet iställt på nåt annat ;P

Haha, krogen kommer bli grymt! Jag vill va med :P

Ja, dumma mej. Tror jag skiter i allt och klär mej i fårskinn när jag kommer dit istället. Det lär ju värma bra ^^

Klart jag är hemma över jul (hoppas jag :/) Och jag antar att vi har nåt höstlov jag kan smita hem på också!

Pussi

2008-08-28 @ 10:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0