No snails

Va skönt det har varit med lite semester ett tag! Riktigt fått slappa å bara umgåtts med en massa goa människor! I början av veckan vart det Halmstad/Tylösand med Annika. Tog billigt tåg ner till Halmstad och fortsatte vidare på hyrda cyklar från "turken på torget", som förövrigt trodde vi kom från Norrland... hmm. Fick tillslut varsina inte-jätte-lyxiga-cyklar men vi lärde oss gilla dom under tiden som gick. Förutom alla mil på cyklarna hit och dit blev det en riktigt slapp vistelse! En av höjdpunkterna trubaduren på torget till sent på natten :P Mkt värt!



I förgår va jag med Therese. Riktigt jävla chill. Blev "middag i parken", glass, massa dricka och lite shopping (för mig bla ett par wannabe-surfshorts från Herr, which makes me look lika a tyken skejt-unge. Men ja gillar dom ;) ). Vi fick också vara med om ett hyffsat sofistikerat raggningsförsök, som alltid tänkte jag säga :P Varför händer det alltid när vi e med varandra? :D haha, vi måste ta fram det ytterst bästa av varandra .. Well done babe!

Gårdagen började med ett besök på Vårdcentralen, därefter Apoteket, men det var inte så farligt. Resulterade dock i en styck ny 10dgrs-piller-kur dock, whohooo. På kvällen restaurang med Polly, Maria och Dompan på franska Ma Cuisine bredvid Domkyrkan, så jäääävla soft place vill jag lova.
Kändes som man kom in i nån stora vardagsrum typ. Fruktansvärt god mat och allt-i-allo servitör som hellst bara pratade franska med oss. Mkt dricks blev det. Efter det drog man hem till Robban m h a chaufför Kryck å kolla film. :) Såg nånting EX med Zac Braff, hyffsat kul rölle ändå :D


Imorgon sista dan på semestern. Än så länge enda som inplanerat träning på vallen på förmiddan (med ett specialskrivet pass Marc vägrar berätta vad det innehåller. har bara hört att det avslutas med uthållighet. Wich me luck.. O__o )

Pöss på^


IFK 2-0 MFF
Gött gôbbar!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jo visst tar vi fram det bästa hos varandra! :P Så jävla bra va?! Du och jag i en lägenhet nästa år kan ju inte gå fel då ^^

Btw så är du så sjukt mycket snyggare och coolare än alla tykna skejtar-ungar i dina nya herrsurfshorts!

2008-08-04 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0