*boof boof*

Ja, ungefär så kändes det idag :O Körde ett hyffsat lätt åth-pass i FIH idag, mest för att få lite genomblödning, och bukt på mitt griniga knäveck (ja, längdhoppandet gav lite men tydligen, men så ska det ju vara..) Så efter alla små koordlopp å så vare dags för något jag tidigare lyckats undvika, inget mindre än....maskinen!

Ni vet... det är en sån här grej med små klisterlappar man fäster på musklerna så skickas små(??) stötar å hela muskeln hoppar upp och ner (därav titeln, *booof boof* för så känns det typ. Med lite inslag av *sticktusennålaribenetpåmajj*) . Nämen ååh det jåter ju festligt  tänker ni kanske nu? Visserligen, det ser ju rätt kul ut (spec om man sätter dom på typ rumpan lr nåt, hahaha hoppihopp-roev... jaja. förlåt majj:P) men enna lite obehagligt va, spec eftersom ja aldrigt utsatt mig för det tidigare. MEN (som Jeppe Rönndahl hade sagt..) jag överlevde! Kan tillochmed tänka mig att göra det igen, haha det värsta är ju att benet faktiskt känns liiiite bättre nu, wop wop!!

SHIT vilket intellektuellt inlägg det här blev märkte jag. WOW mäkta imponerad. . .

Hadegötthaaaj!


Sensåärjagaldrigironiskheller

Kommentarer
Postat av: Nisse

oh no, den e inte kul...
å btw ironisk är de ENDA du e :P

2008-02-22 @ 00:26:37
Postat av: Johan

Genomblödning kan nog fan vara det äckligaste ordet i svenska språket. Tillsammans med hoppihopp-roev...

2008-02-22 @ 13:25:44
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: cecilia

ju bät. :)

2008-02-22 @ 14:07:58
URL: http://heyholetsgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0