Hoppihopp

Aj aj aj, mina små ben! Körde ett längdpass idag, haha, ytterst spännande. Var typ 1½år sedan sist, så visst vare lite ringrostigt, men det var kul! :D Haha. Körde väl inte direkt några maxhopp men ett tjugotal andra blev det allt! Tanken är väl att ja ska köra längd fram till en ev utom-tävlan-start första helgen i mars. Men vi får la se ;) Kul å leka lite på träningarna för en gångs skull iaf, kan bli lite för o-soft ibland annars (som raz skulle ha sagt) men jag lider inte så mkt av det troja:P

Det var det om det. Så...nu sitter jag här och kan knappt räta ut högerbenet ordentligt, jag får väl helt enkelt sitta kvar här ett tag...

Kommentarer
Postat av: Nisse

haha fan va du verkar otränad då :P

2008-02-20 @ 02:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0