Jag och Morgan...och Robert

Såg på Morgan Pålsson -Världsreportern idag. Hihihi, kul va den. Iaf när man inte pallar att behöva sitta å överanalysera nån film. Orkar änna inte skriva ner hela handlingen eller vad alla mina tankar var under filmens gång, så med risk för att låta som en tolvårig Graffiti-reporter så säger jag bara att den var fett braa och jag rekomenderar er att se den! Punkt slut.

image6

Imorrn ere jobb igen, men hade gärna gått på Panic&Action på istället:S Fett bra band där då, men meen, va ska man göra:P Kan inte med och skippa å träna dom imorrn igen, blir ju att man är där varannan vecka ungefär, å illa å lämna dom andra i sticket s'attsäga.. jaja, hoppas ni som går får det chillll. Jag får se fram emot 17 april istället ;) Moahahahahaaa (Ja, jag är lika töntig som det verkar)

Hadegötthaaj!
/JossanPossan (som nån kallade mig när ja va liten...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0