Pétit intro! n__n


HÄJ!
Hmm, blogg alltså. Skall det vara någon slags "interaktiv dagbok", va. Å det håller JAG på med? Haha, låter läskigt. och fan så modernt :P Jag råkar visserligen inte vara dagbokstypen, nog aldrig varit heller för den delen (OK, när jag var liten hade jag, i ärlighetens namn, en liten bok på landet där jag skrev ner lite vad som hade hänt under dagen. Typ "Idag komm Emelie hit ock hälsadE på. Vi åt bullar och safft i solen ock lekte med mina Barbie och spelade badmin-ton ute på trädgården. Inatt ska vi telta där. Håpas ingen älg kommer och skremer oss. Det ska bli kuL!" Men det var nog mest för att jag var stolt att jag lärt mig skriva tror ja^^,... nåja)

image4Men de va då, haha Man får fan dra saker ur mig. Aldrig riktigt varit den som sprungit runt och skrikit ut känslor och annat krafs till gemene man. "Sånt skall man hålla för sig själv och bör så gott som aldrig rådfråga någon om sina problem". Det har iaf varit mitt (om än outtalade) motto. Föörmodligen inte så jävla smart när man tänker efter, men men.. Det är alltså lika bra att fråga mig rakt ut om man undrar över nå't, annars e änna "risken" att det aldrig blir avslöjat :P haha, JÄVLA JOSSAN!!

Nåja. Där har ni en liten del av mig iaf. Grattis! (Sen har jag förhoppningsvis några bra egenskaper med, så se mig inte som helt meningslös. Hoppas inte det iaf? :P)

Imorgon skall jag väl in till stan en sväng vare tänkt. Hämta ut lite gamla tentor, besöka banker och annat nytto-göra. Men innan det skall ett brev postas (före 9:oo), det kan bli spännande, tänk om man orkar upp såpass med tuppen! O__o


Nåja, Gonatt suckers! (och ni andra med), nu helvete skall här bloggas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0