Sightseeing och dramatik

Idag var jag på långresa. Målet var Vallhamra IP och SAIK:s klubblokal!

Man har ju hört att, i princip alla bussar som heter någonting <500 går "ditåt", så jag tog en utav dom, och... efter en sightseeing runt hela Sävedalen (kändes det som) hittade jag dit :D Det var ju inte så himla svårt heller, höhö! Skulle fexa lite nya tävlingskläder vare tänkt, å ja hittade väl nåra grejer som passade hyfsat iaf, så dom fick det bli. Jag kommer nog bli snyggast på alla tävlingsarenor framöver asso.. ^ ^, Därefter bussen hemmåt igen och hejdå landet/Sävedalenmedomnejd för den här gången. ;)

MEN, jag kom på (nånstans runt Nisseplatsen) att jag hade glömt mina precious knapp-örhängen där, mgaaaaah paniiik!! Så, jag fick snällt ringa å be dom göra nåt åt det, va.. Haha, så Per skulle skcia dom i ett kuvert, hihi. Tackar och bockar. Det var nog veckans hittils mest dramatiska händelse skulle jag tro.. å då förstår ni kanske hur dramatisk den veckan har varit..

Nu ska ja preparera sängen med tusen kuddar och ungefär hälften så många filtar å kolla en film eller två trorja.. kan bli najs. Hoppas jag inte drunkar i allt gulligull-mys-kuddefilt bara O__o

HÄJDÅ!



P.S. Jag hade min våriga gröna väst på mig idag, dvs inga tjockfodrade vinterjackor. Å ja frös änna inte ens så mycketttt, wop wop! (Såatte....nu vet ni det)

Kommentarer
Postat av: Johan

gröna västen alltså? Där ser man.

2008-02-29 @ 17:39:03
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0