(Sl)ut med det gamla, in med..nåt nytt?

Nu har jag kollat klart på allt som finns att se på Heroes. Synd, för det va en mkt braaa serie :) Och det lär väl dröja ett litet tag innan tredje säsongen kommer...

Så nu måste ja ha nåt nytt att se på, skulle va gött med lite tips från er. :D muahaha, kuuuul va?!

(Och snela små vänner, säg inte LOST. Det tar ju fan aldrig slut, haha. Och för att jag säkert ändå kommer att se dom. Å för att jag inte pallar vissa personer där, typ han snusförnuftiga läkarn ...eeeeh, vikken snubbe asså : / )

Tack å hej. Imorgon ere en ny vecka. Undra vad som inte kommer bli av då heller..
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Johan

Ååååhåhåå, du snackade inte skit om Jack precis! Han är ju övermänniskan nummer ett! Du vet fan inte vad du pratar om. Han skulle fan spöa Peter Petrelli... Och slut tar det visst, om 3 år :P Heroes kommer förresten tillbaks senare i vår/sommar.

2008-02-24 @ 23:24:37
URL: http://schooner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0