Tumlehed & Wrangler

Wopidooo!
Shit va ja vaknar tidigt nuförtiden. Måste vara tack vare mitt "jobb" förra veckan. Å när ja säger tidigt är det inte 6-7 utan snarare 9-10... men ändå :P Automatiskt liksom. Å utan överdrivet mkt sömntimmar i bagaget.

Degade som fan i förmiddags iaf. Sen var vädret förjävla fint så jag kunde inte vara inne mer. Skulle ju in te stan med min lilla EOS, men det blev en långpromenix ner till vattnet med den istället. Så *svärord* soooft. Typ 10grader Celcius och sol sol och vindstilla. Tills jag kom ner till vattnet, det blååååååste. Fast de gör det la alltid därute ifs:P Det va mysigt iaf, hade med mig varm choklad å mackor å käka där, kände mig som en riktig tant. Menmen :P

Sen stack ja till stan för hade bestämt mig att ja behövde ett par nya jeans. (För - när man funderar på att kassera ett par måste man byta ut dem mot ett par nya, man får inte gå med back vettni!! ;) ) Å på JC, Kompassen, stötte jag på Anders, aka Andy, som visst jobbade på jeansavdelningen där. Hade jag änna glömt:P Förlåt, haha. Men tack för hjälpen iaf. Så många jeans har jag nog aldrig provat på samma dag xD Blev tillslut ett par Wrangler, killmodell, men vafan dom va ju lite snygga såå tack! Å vikken softare han e va, jobbar ihop lite money för å resa ut med pooolarna i två månader i sommar. Blä på dajj. :D Aja, snart (om liiite drygt en månad) ska ju ja till Barcelona iaf, det får duga ;) wop woooooop!

So long! /Josefine med E ;]

Kommentarer
Postat av: Nisse

chill dag

2008-02-19 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0