Många bäckar små. Å en Lars.

Nu ångrar jag mig.
När jag sa att jag inte alls ville gå på Lars Winnerbäcks konsert när mamma frågade...för typ 3månader sedan >__<
Jag sa att jag kunde lyssna på hans skivor hemma istället...typ. Yeah riiight. Jag har ju inte ens nån skiva... Haha åsså va ja nog lite småbitter samtidigt.
Å bara för det så blev det inget :P

Damn it, han e ju asbra den där Winnerbäcken.  Jag hade nog behövt något sånt nu tror jag. Men men.


Jag får väl glädja mig åt den fantastiska konsertupplevelsen med Therese på onsdag istället, mwihihi ;)


Sensmoralen: Ta aldrig några beslut rörande konserter vid bittert tillstånd.

Haj!


Lyssna på Farväl Jupiter med Lasse-göbben vettja... Den är bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0