Nä veeet ni vad

Jag är inte helt säker, men jag tror jag just åt kolsyrad youghurt.

Å om ni inte visste det ä det smått farligt att kollla på TV ibland. Zappade till SVT-programmet "Hundkoll" förut. Å nu vill jag köpa en Golden Rertiiiiiever. Så jävvla söta va. :] Tihiä. jag kan nästran se mig själv i nån liten tvåa (större än så lär väl knappast behövas :P ) på nån bakgata i stan om några år med ett par slitna designerjeans och en kaxig golden-valp i soffan som fredags-sällskap. Nästan så jag längtar dit :P

Blir förövrigt förvånad över min lilla playlist på youtube för tillfället. Typ... Dirty Pretty Things, Brolle Jr och Edison Lighthouse. Haha :D Sweet.


Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0