Hier et aujourd'hui, mais pas demain...

Såg nya Batman-filmen igår med Thomas, Johan och Nisse. Sjukt bra varen. (Trots att jag inte ens sett ettan O__o) Salongen luktade dock oroväckande mycket AXE, men det förklarades visst av att sisådär 101% av salongsbefolkningen var killar. Endast två tjejer kunde vi räkna till därinne. varav en var jag själv. Tjejer är ganska dumma. Iaf dom som inte va å såg filmen där å då. Jaja..



Efter det skulle de coola sig i ett flertal olika parker. Sagt och gjort. Utmobbad som vanligt och med huvudvärk som få avslutade jag dagen hemma på min altan, mitt på natten, liggandes raklång på ett par stolsdynor, kollade upp mot fina stjärnhimmeln och blev lite smått filosofisk. Ett tag bestämde jag mig för att övernatta där ute, de va ju så sååååft. Men sen såg jag en snigel krypandes på stenplattorna och bestämde mig för att ändå sova inne den natten. Kankse en annan gång? :)

Vaknade dock inte alls många timmar senare av ett telefonsamtal från...ja jag visste iaf inte vems mobilnumret tillhörde:P Jag svarade iaf å pratade artigt ett tag innan han sa vem han va. haha. Vafaaaaan. Du? Men jaja, det var väl trevligt att prata ett tag, inte igår iaf. Men jag tackade ändå snällt nejtack till en "dejt" den dagen, och påföljande dag, och dagen därefter... Fyllesamtal e för roliga ibland.

Idag: heldag på beachen i Tumle. Mkt gött!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0