Semestertider

Onsdagen var fett kul. Arvingarna på Polketten... i 4h :) Det var najs najs najs. Shit va vi sjöng med och var helt galna jag och Therese :P Nästa gång blir på Kulturkalaset. Och då skall dansskorna på säjjer jag bara. ^^, Feel free to join.

                                        Världsmetropolen "Polketten"



Veckan i övrigt har varit pisströkig, bara städat, röjt ut hela rummet, packat ner allt i papp-kassar (som för tillfället står sjukt ivägen) och sen stövvlat in med nya möbler å grejer i lilla skrubben. Snyggt ifs, men bökigt! :P Å alla friidrotts-mötena har ju inte direkt gjort en mer pepp...

Från och med idag har jag semester också. Det känns gött, på ett sätt. Men onödigt på ett annat. Har ju ändå inget å göra. Inte ett piss. Då kunde man ju istället jobba å ha tråkigt å få pengar för det än som nu, göra det gratis :P Seriöst, jag måste ha världens trökigaste kompisar. På riktigt. Skit i de bara. Asbra. Eller så är det jag som är världens trökigaste människa istället. Herregud, tur att ni slipper i sånna fall :P Kanske man skulle passa på att bli erimit, officiell sådan, jag verkar ju passa ganska bra som det iaf. Ja, jag får väl tänka på saken... Återkommer.

Tror förövrigt att jag drar upp till mamma å pappa på landet hela "semestern" istället, om inget roligare poppar upp. Kan bli ett och annat Linköpings-släktbesök åsså. Whöhö! Det känns som mkt bra alternativ nu iaf.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johan

"Eller så är det jag som är världens trökigaste människa istället". Sjukt vad långt det tog för dig att inse det. Förövrigt är du nog den mest självömkande människan jag nånsin stött på. HADESÅDÄRHAJJ.

2008-07-12 @ 03:59:53
URL: http://schooner.blogg,se
Postat av: Therese

Längtar efter nästa arvingarna spelning med dansdansdans! ^^

Och btw, jag har typ också seeegt tråkigt emellanåt så vi kan ju göra nåt skojsigt tillsammans! Bara att höra av sej vettö :D

2008-07-12 @ 19:12:32
URL: http://theresen87.blogg.se/
Postat av: Johan

Gött ere. Se till att skriva ner det också! Jäkla smurf.

2008-07-13 @ 00:26:12
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0