Årets julklapp. Give it to me, or I'll...

Blir änna ofta fel när man (läs: jag?) tänker för mycket och försöker komma fram till något. Varför ere såå. Kunde man inte bara ha en fin bok där alla sanningar och fakta stod uppradat, bara att slå upp undringen i registret liksom. Då hade alla tvivel och svåra val varit bortblåsta. En bok som samtidigt saktade ner alla snurriga tankar i huvet litegrann.. Det hade definitivt blivit årets julklapp iaf!  Just en sån jag önskar mig nu...

FÖR - det är ett jävla velande här. . . ><



/En virrig och vilsen liten Jossan : (

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har en sån bok. På riktigt. Den heter Oraklet. Köpte för massa pengar på ett skumt anikvariat en gång. Låna?

2008-03-23 @ 11:44:58
URL: http://schooner.blogg.se
Postat av: Linda

haha, jag tränar i fih 2ggr i veckan med skolan och resten uppe i angeredshallen, blir lättare så.. sen har jag vart knäskadad (uttöjt ledband och uttöjt korsband sen augusti) så motivationen har inte vart på topp heller :P

Hur går det för dig då?

2008-03-23 @ 12:30:01
URL: http://spiritofangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken bakom tangentbordet:

Här skriver Jossan, aka Josefine, om det som händer i hennes liv. Det är mycket sköj, mycket friidrott, lite dietistplugg, en hel del silversmide och design. Och såklart annat som en 24-åring kan tänkas pyssla med och fundera på. Mycket nöje! :)



På jvalleytwig.se säljer jag mina smycken. Klicka på bilden för att komma dit!
RSS 2.0